- kyckling och räksallad !

Mums , inte helt fel med en sån go sallad till middag kan jag säga . njuter av varenda tugga !! =)

egen hårvård idag . och jag ser i princip exakt ut som jag gjorde när jag kom dit ! hade tänkt fylla i min botten mörkbrun och göra min slinga i luggen aprikos!
det gick .
sådär . ½
haha

min utväxt blev bara ett steg mörkare än innan och slingan i luggen tog inte åt sig färgen .. så så tråkigt var det med det , och vet nu inte riktigt va jag ska göra med luggen till balen .v ad tycker folk , ska jag ha undan luggen eller nere? =)

ni ska få se en bild på min lugg nu . fast den e svart vit bilden men ah ! man ser ju lite iallafall .
jag har inte riktigt vant mig änui , ,emn nhar bara fått väldigt poseetiva överraskningar !! :) så jag får väl bara hoppas på att dom är sanna :D


nu ska jag åka till bowlingen och sola lite =) ska bli riktigt gött =)
sen ska jag ta en långpromenad . dock utan min ipod . för den har annika :( fuck !
får smsa med någon ist . haha !!! :D


ha de så fint =)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0