- Kungar borde inte finnas med i ölspelet !

Jag mår faktiskt inte som jag förtjänar idag !
jag mår AS bra !
klart att man är lite seg . ! men jag borde ha världens huvudverk å skämmas !
skämmas gör jag väl lite ändå .men jag kan inte hjälpa det . ska jag skämmas för att kungar finns med i ölspelet ?:)

haha . .det är så att man ska hälla en slatt i glaset i mitten varje gång man får kung . åh den sista som får kungen får dricka upp de glaset ! och det var tio kort och gissa vilket kort jag tar ? jo men självklart kungen ! 
så då fick jag dricka upp skiten i mitten ! SPRIT SPRIT SPRIT Och SPRIT . typ ! ah fy , så jävla stark och jag höll på å dö !
såg det på film sen . ser ju inte jätte gott ut !

haha
sen så mådde jag som jag förtjänade iallfall . då va jag lite borta en stund . men eftersom detta var runt 11 så piggnade jag som tur var till , när vi skulle ut .. så när vi kom till trädgårn så va jag glad å vi dansa massa och sen fick jag skjuts hem av lollos pojkvän runt 2 ! underbar kväll ! =) grymt kul förfest fick vi till med biljard , tacos , lite eurovision och , hm ölspelet !

Snart är det träning :D
fast först ska jag fixa iordning allt här hemma ,
 allt med naglar och löshår  som ska tvättas och en rejääääl dusch ikväll ! med allt vad det innebär .  !
 ska hinna ner till kmässan med och sen sola också ! denna dagen kommer vara riktigt packad .

mamma och pappa kommer hem inatt, dock klockan 5 , så jag får nog städa tills dess . huset ser ut som . :) ah . .
jätte fint .
ni som känner mig kan tänka er .! jaja . ! men de löser jag . skönhetssömnen får jag nog klara mig utan !

nu är det dags att börja om jag ska hinna med allt !

puss hej

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0