- Jobb . Utgång.

JApp , då var man hemma efter en kväll på Esters/Mingel !
Träffade Matte Rebecca och Andreas ! :D
trevligt trevligt . sen var de massa andra folk också ! en från ettan på samhäll media kom fram å sa att han sett mig på balen osv . haha han har jag inte snackat med på tre år . men han va lika trevlig som vanligt::P

jhajjamen , jobbet gick kalas och jag och annika var grymma :D !

nu ska jag faktiskt sova , är helt slut .
 har städat mitt rum så gaaaaalet mycket . Annika kommer bli så stolt över mig ! HAHA .
hon hatar mig å mitt slarviga jag ! men en dag kommer jag bli grym ! hon har sagt att hon aldrig vill flytta ihop med mig för att jag är så stökig (A) haha .. så då rök chansen att flytta med ngn kompis ! haha .. :P

nääää sovdags faktiskt !

Gäspgäsp ., imorgon ska jag städa de sista , på golvet , sen ska somsagt familjen klippas , sen så ska vi ha familje middag med allla :) åh sen är de träning :)

godnatt

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0