- jahaja !

då var ännu en dag över och här sitter jag i min säng . igen !
har klippt sofia nyss , och slingat ! nicenice . !

idag var en kul dag i skolan . fast jävligt jävligt seg .
sara va ju med mig i skolan och vi gjorde värsta projektet som avslutade med att hon va ljusare med massa slingor !

sen så hann jag andas ett andetag innan första kunden kom ! kille , tjockt hår som fan . men de blev nice !
sen en tjej . lillgammal som fan . hon kunde fan allt om sitt hår ! shit . ah jag vill ha så så s åså så åsså volym och uppklippt å allt . haha så söt va hon . hon fick sin fina goa page och blev jätte söt =)

sen så fick vi faktiskt sluta . jessica va sååå snäll =) gött . så jag åkte hem till Lina och lånade balklänning "
sen åkte jag å träffade evelina en snabbis =)

sen så blev det hemmåt å handla och äta lite middag och nu sitter jag här . ! trött som bara den och funderar på att somna innan 12 idag ! har ju inte lyckats på jävligt länge men man kan ju göra ett försök ! !

imorgon är de fan en hård dag !
jobbar 9 - 18 på salongen . och 19 - 24 på hydro ! herre jesus !! kommer vara helt slut på lördag . tur attt jag kan sova ut ialllafall =) men kul ska de bli . göra ngn nytta ^^

nu ska jag försöka gå till sängs ^^ 
 
tolv dagar kvar till studenten !  !!!!! och 3 till balen ! !! !
gaaalet !
kul kul ! =)

godnattt

louise fina friss :


dock kommer den bli längre , och finare ^^

godnatt !


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0