- inte mycket sömn !

idag tar jag studenten ! nu är det inte ett halvår kvar , utan nu är det dagen !
herregud vet inte hur detta ska gå ! ska bli sååååååååååååååååå kul idag !
ska gå upp om 15 min , alltså 04.00 och börja fixa mig :D wohoo :D

fan va dåligt man sover när det är ngt sånt här på g . kunde inte somna förän typ halv 1 , och sen vid 2  vakna jag av att jag va tvungen att gå på toa , sen så vakna jag väl typ tre gånger till innan nu halv 4 ?? åh nu ha jag bara legat å tänkt . helt omöjligt at somna om ! haha
men det är sånt som hör till .
för denna dagen kommer vara såå psycho :D

såå nice "!
jag har redan lycko rus å ska börja fixca iordning mig :D:D

sen bär de av till stan klockan halv 6 på champange frukost .
JAG ÄLSKAR MIN KLASS !

HA EN UNDFERBAR DAG
för jag lovar er , DET KOMMER JAG ATT HA !!!!

nu börjar det !


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0