- I don't want a broken heart !

Dagen är slut ! therese , pappa, matte, rebecca är snygga och iordningfixade och mina visitkort som jag har beställt är nu på väg hem till mig ! Kul kul . ! så nu ska jag börja lämna ut dom :) perfekt ! 250 st . så säg bara till om ni vill ha ;) lämna till nära å ´kära för vill ni veta en hemlis !! JAG SKA STARTA EGET!!!!!!! hyra stol på min salong ! herregud . vet inte hur detta ska gå . men jag bara önskar att ni ska hjälpa mig och beställa tid hos mig ! det hade betytt så mycket för mig ! :)
skall också sluta att klippa hemma ! förlorar jobb på det , så kan inte de längre nu när skolan slutar , tyvärr !

nu ska ni få se en bild på mitt visitkort , la ioförsig till att jag va diplomerad extension och gör öron håltagning ! :)




godnatt ! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0