- helgen som varit !

har varit en ganska skön helg faktiskt !
fredags kväll efter jobbet så var Nille och Stefan här, dom förfestade medan jag kollade på .
Blev chaufför kvällen i ära ! men det var trevligt ändå !
När jag kom hem så softade jag och sen blev jag näst intill väkt av stefan av att han ringde och frågade om nille fick sova hos mig för han ville det . hmm han va full å kunde inte ens ringa mig själv så jag tackade nej ! ;)

i lördags , alltså igår så var det soft på dagen . sen så kom louise till mig på kvällen och vi gick ut i kungsbacka , jag hon och annika som kom direkt från jobbet :) trevligt trevligt !
jag hade gjort bär med indränkt bacardiapple till mig och louise . mums va det ! sen blev det några glas vin och sen taxi in till kungsbacka .
väl framme va de väldigt dött , på rumpan , men vi gick vidare efter två drinkar till mingel där de var lite mer folk ,. det dög :)
och det blev faktiskt en väldigt lyckad kväll , det var jätte kul :D






Puss&Kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0