- GRATTIS SOFIA PÅ NAMNSDAGEN !

jajjamen :) seg och dålig uppdatering idag !mne fy fan , vilken jävla dag .
 klockan ringde kvart över 7 , va på jobbet halv 9 , lämnnade salongen 18.00 med ett grymt jobb om jga får lov att säga det själv ! herregud de va verkligen FULLPROPPAT med kunder idag , och då menar jag fullproppat . ! men inte konstigt de , de va ju min sista praktikdag och alla ringer och frågar efter mig . vilket är jävligt bra !!
jag va riktigt glad idag . Min handledare berömde mig så för att jhag har överträffat alla deras förhoppningar och att jag har vart bäst av alla dom tjejerna dom haft som praktikanter . Huuuuur glad blir man inte ?:O
dom är verkligen jätte nöjda . och dom frågade mig om två tillfällen som vi ska åka på kurs :D as kul .
en gång i nääs . över dagen ! med GHD och en hel helg fre - söndag . I MALMÖ !!! asså ,. shit . dom e så goa . jag fick en as bra produkt med från ghd . ! ! :! ! as grym verkligen . bara sådär idag för attt jag hade vart snäll å hjälpt tilll på kursen i måndags ! hallå eller !
asså jag älskar min salong och vill verkligen vara kvar där !
dom frågade om jag kunde jobba mer i sommar och de tackar man ju inte nej till så aaaah jag är så glad ! :D
efter denna grymma dag på salongen stressade jag hem till huset ,
bytte om , packa ner party kläderna och åkte till nästa jobb , Ingvars, eller mammas;) haha . hydro helt enkelt ! och där jobbade jag första gången till stänging . gick finfint  va mkt roligare än dags passet tycker jag personligt . men de va nog bara för att jag fick göra massa saker och inte bara stå i kassan som jag har gjort alla år :P !!!


sen efter det så var det ut med annika , åh sen åkte jag och matte och annika in till stan och hämtade becca som tagit examen idag=) grattis till henne , hon hade typ en avslutnings fest i stenungssund , och ville bli hämtad så varför inte ställa upp så ska hon ge igen det till mig på måndag då det är bal ! :D
okej . jag ska visa er mitt schema innnan studenten . DET ÄR HELT GALET ! :O hinner knappt sova nu , jag är jätte stressad över allt !!! :O

okej .. Idag är de fredag . eller nu är de ju faktiskt lördag ., men fredagen va som sagt jävligt hektisk. sitter ner för första gången på ett dygn typ . haha . är dööööd !

Lördag :
Vaknar, solar HOPPAS jag ! ? gör mig iordning , åker till onsala och kollar på Malins Katts kattungar ! Åker hem till Louise och låter henne prova balklänning (ar?) åker in till stan och kollar på gbgvarvet med laget , åker hem till katia , gör iordning mig för kvällen , träffar laget och myser och äter tacos , går ut i gbg ! kommer hem sent på natten !

Söndag:
STÄDA, köpa saker inför balen , fixa allt sista , göra naglar, SOLA hoppas jag ! försöka andas lite , ! fixa med allt löshår  , tvätta locka MÄNGDER med hår =)  sen är de träning kvart över 4 ? hur ska jag hinna ? och sen sova tidigt , så jag får min skönhets sömn . ska se hur de går? hmmmm ..

;Måndag :
kommer bli så sjukt stressig dag ! !!!
vaknar 7 , ska va på salongen tio i 8 , lockar håret , åker till skolan , lämnar in apulappar , stannar en liten stund , åker hem . gör min balfrisyr , göra louise balfrisyr , göra louise smink, åka å bli sminkad , åka å bli fotad , åka hem . ANDAS ! vara i stan halv 7 med allt klart Sen party hela natten !

Tisdag
Andas ? vara i skolan halv 12 fixa therese hår inför hennes skoltävlings moj . hon ska vara rockare så då blir det toupera och ruffsa lite , åh sen så börjar skolan . vi ska sminka hela dagen och mysa tror jag =) sen kommer tobbe på kvällen å så ska jag klippa honom =)

onsdag;
sista kundpasset, eller snarare dropinet , och som tur är har jag en kund ! Nina vill komma till mig , så jag slipper drop in och ska göra klipp och sling ! folie sling tror jag hon ska ha , eller om hon ska göra ljusare . jag vet faktiskt inte :D får se!
sen slutar jag halv 6 och åker hem å andas om jag hinner innan träningen..

Torsdag :
 SALONGEN HELA DAGEN !!!
extensions på mig och lisa :D:D och jag blir orange orange orange !! ska bli så nice . färgerna är sååå häftiga och jag gick å ktog på dom hela dagen idag ! är helt kär ! de kommer bli såååå nice kan jag säga er :D
så från tidig morgon till sen kväll blir det nog att vi är på salongen och leker =) 

Fredag .
Ledig från praktiken , Ska göra en balupsättning på KAtias kompis =))
sen ska jag ta de lugnt hoppas jag . vara med Lina hoppas jag ! =) vi hade tänkt de iallafall :) tycker att hon ska komma hem till mig , hon har ju faktiskt inte vart här på denna sidan stan ;) så vi får väl se va som händer =)

Lördag ! SOVMORGON TACK ?
sen är det jobb mellan typ 16 - 24 med ANNIKA vi ska stänga :D wohooo ! så nice ! :D
haha .

Söndag:
Klippa och färga Syster min , och klippa MAtte =)

Måndag:
Marsstrand med klassen !=) hem till ingelas sommarstuga , ska bli så mysigt =)

Tisdag .
Börjar 1 . kommer nog städa denna dagen , plocka ut allt från skåpen , ha avskeds middag på kvällen , sminka oss inför de å göra oss foina på dagen =)

ONSDAG = STUDENTDAG!!!
FATTAR NI HUR CLOSE DE ÄR OCH HUR MKT JAG HAR ATTT GÖRA INNAN ELLER ?
galet är bara förnamnet !

nu måste jag ta vara på tiden , och den lilla sömn jag kommer få !
ha en underbar tid och jag hoppas vi ses på min student ?

jag är ledsen om de inte kommer bli så mkt uppdatering från min sida här nu , men nu vet ni va jag håller på med framöver så kan ni ta en kik här om ni saknar mig för mkt å inte vet vad jag har för mig ;)! =)
ska uppdatera så bra jag kan !

puss

Kommentarer
Postat av: Nina

haha herregu, förstår inte hur du vågar färga håret så drastiskt precis innan studenten!! :D modig e vad du e!

blir säkert grymt!

2009-05-16 @ 12:22:31

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0