- Grattis MAMMA !!!

Idag är de alla hjärtans dag tänkte jag skriva men jag menar alla mammors dag ;)
har haft en mys frukost med familjen , inkl bigsister and matte . !
blev lite present utdelning till mamma och sen så satt vi å snacka lite ! !

nu ska jag snart gå ut i solen och fixa med våra jordgubbar , vi skall nämligen till askim sen tidigare och ha avslutning med laget ! =) ska bli kul .. sen är det träning halv 6 och 7 med träning :D
läääängtar ! !
SISTA TRÄNINGEN :( FAN FAN . hur ska jag stå ut ! sen blir det friskis resten av sommarn :(

jaja ,

Kommentarer
Postat av: lil sis

hoppas våran extra/lagmamma fick en grym mamma-dag :D

2009-05-31 @ 21:33:55
URL: http://hannassecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

sry att jag frågar men hon på bilden, är nt dt togethers lagmamma? väldigt likt iaf...

2009-06-03 @ 19:47:27
Postat av: Anonym

sry att jag frågar men hon på bilden, är nt dt togethers lagmamma? väldigt likt iaf...

2009-06-03 @ 19:48:01

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0