- FINA LINA !

är hemma hos min raring , Lina , sitter uppe på hennes rum och kollar på balbider medan hon äter grillad mat !! :D hittade lite fina bilder som jag tänkte att ni skulle få dela med mig ;)

helt gaaaalet hur snabb denna datan är i jämförelse med min data !! jag måste nog rensa :O

idag var det jobb från 11 till 16 med annika ! =) sen så åkte vi och träna och nu sitter jag som sagt hemma hos min goding !!

nu ska vi se på Ngn benjamin button film med bradpitt :P :D tre timmar av dregglande !!

ha de fint , imorgon stänger jag och annika tillsammans , sen går vi nog ut i kba;)

ha de götT !


Kommentarer
Postat av: Lina

Najs babe :)

var ju tvungen att läsa nu innan jag skall kleta geggig salva i mina ögon, för då ser jag inget haha

Tack för en myskväll gumman <3



I totally like it!

2009-05-23 @ 00:53:55
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0