- Dagen .

innan allt dåligt kom över mig så var det faktiskt en väldigt bra dag ! och även efter .
det började med att annika mötte mig på tåget imorse ., och vi åkte in till min skola och efter många om och men satt hon där med nyfärgat hår . eller iallafall slingor =)
jätte fin blev hon =) såg jätte naturligt å fint ut :) nästa gång blir de mer , nu har hon iallafall vågat;)
sen så gjorde jag en bruduppsättning på ehnne på eftermiddagen och hon blev såååå fin !!!! :)
Med krona och slöja och allt ! :D bara sminket som saknades , men de hann vi inte med ! man fick inte måla smink på smink och annika va ju redan sminkad så de blev inget med det ! :)

såhär fin blev hon :)




Ingela (våran lärare) berömde mig jätte mkt och sa att jag hade varit jätte duktig hela dagen med jätte fina jobb !!!! :D då blir man glad i hjärtat !!
Mvg till fia ! heja mig !

=)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0