- BAL !

Hej hej hopp !

nu sitter jag här i min säng . efter en lååång välförtjänt dusch ! ! så skönt ! inpackning för annsikte och hår;)
så nu är jag en riktig mjukis !

blev ingen träning för mig idag inte , mucho jobb istället !

åh nu känner jag mig som en ny människa . !
har vart så jävla stressad i veckan med balen och allt .
men nu har det släppt lite ,
och nu är det bara dagen imorgon kvar ! alltså själva baldagen ! de kommer bli så stressigt !
men efter det så ska jag sova ut på tisdag morgon ! börjar 1 och ska komma osminkade för vi ska sminka oss i skolan med id sminket =) gött !

nu är det tre dagaer kvar som brunett kan jag berätta för er !!! =)

och dessutom bara 9 dagar kvar som student !!! :O
galet !

nu ska jag faktiskt komma i säng tidigt idag ! jag SKA SKA SKA !
skönhetssömn !
ska upp tidigt imorgon och åka till salongen ,
fixa lite med håret . locka de å så . sen ska jag direkt till skolan och lämna in lite papper sen rullar dagen på snabbt som sjutton och kl 6 åker vi hemifrån i caben =)  jag och louise som prinsessor =)
hohoh

halv 7 som sagt vid poseidon om ni vill titta på oss alla =)

jag har bestämt mig att somna innan 11 ! då är de fan ett under ! herregud .. .

i will make it .


godnatt !

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0