- Bal över, 1 vecka till studenten !

Herregud allt går så himla snabbt ,
igår var den stora dagen med Bal . !
herregud jag trodde att jag skulle sitta å lipa över allt , det sket sig underdagen för allt som hade med mig att göra .
men de löste sig !
håret blev OK . inte mer , ! men fick ändå väldiggt mkt komplimanger konstigt nog :P :D
Louise fick med mkt komplimanger ! :D hihi
tack för detta :D

det blev iallafall en riktigt bra kväll , trots brandlarmet som gick som tvingade alla ur valand , och vi fick stå tio min ute på gatan , och trots det otroliga varma rummet , och trots att dom gjorde en helt fel bordsplacering !!!
men vi löste det finnemang  flickor och pojkar :D

nu tänkte jag lägga in lite bilder här så ni får se lite smakprov på
resten liger inne på facebook . men lite ska ni få se =)

imorgon ska jag ha sista dropinet på skolan ! sen ALDRIG MER !!
 imorgon är det en vecka tills studenten !
helt galet !
fick ett sms idag som gjorde mig överlycklig .. !!!
Jessica Matilda Linn och David kommer på min student !  kan inte bli bättre ! jag längtar sååååå !!!

Godnatt !!!



Om man kan bli kär i en bild så är jag dödskär i denna ! LINA ÄR SÅ GO <3

Kommentarer
Postat av: Lina

LÄTT NY BILD TILL RAMEN!

MEN VILL GÄRNA HA FOTOSKRIVARE DÅ! mihihi

du är med en sådan goding skall du veta <3

och jag är minst lika kär i bilden .. om inte mer!

du, på fredag, beroende på hur jag mår på fredag, kan vi kanske vara här och kolla film och mysa då? <3

2009-05-20 @ 16:00:28
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0