- BAL

IGEN !
jajjamen , åkte till falkenberg och överraskade min gamla klass !
blev jätte kul att träffa alla och alla var verkligen JÄTTE FINA !!!!

var med Milena och det blev en trevlig kväll =)

vi slutade ute på krogen och sedan var vi hemma och vakna till typ 4 =)
det blev en annorlunda frisyr jämflört med sist  ,, men gillade nog denna på ett sätt bättre . förutom att jag kände mig lite naken ;) !!

bilder visas här under !

idag är Thersee på bal , så har klippt henne lite , stylat och sminkat . ! SNYGG säger jag bara ! ni ska få de bild på detta med ,
jag är jätte ledsen men jag däckar sittandes ? hade tänkt skriva massa , men ni har ju faktiskt fått ett gryyymt långt om studenten  ! och jag kan bara säga att röda mattan va fräckt och det var en lång väg i bilkö för att komma fram . saknar fr06  ! :) men nu har jag gjort det . ! känns bra att göra ett "avslut" allt känns inte lika bra längre .det blev ju lite konstigt när man bara slutar sådär . och bor så många mil ifrån varann "" men nu ska jag iallafall sova , kommer däccka med en gång """ :P :D

här kommer lite bilder =)







godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jätte fina bilder ju!

Hoppas alla hade en grym bal! :)

2009-05-31 @ 23:17:19
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0