- Avslutning Boomerang 2008/09

INTE KUL !
nu har man verkligen sett vilka som har slutat ! inte kul alls . !
men vi ska bli så braaa åh dom kommer ångra att dom valde att sluta ,! =(

usch . har vart lite halv jobbigt ! men men , så är det alltid med avsked !

men det blev iallafall lite griillning och mys i askimspark ! och vi spelade lite brännboll i hättan , helt gaaalet vad hett det var , men jag klagar inte , jag trvides !! =)

jordgubbar åt jag också . åh va de är gott ! att något så gott tilloch med kan vara nyttigt !! :D

sen så var det isträning efter allting ! och det var också den sista för säsongen .. jätte kuul !
men jag kommer sakna det så gaaaalet mycket ! jag vet inte hur jag ska klara mig . !
friskis ? ah för de e ju nog kul . ! kommer behöva köpa ett till tiokort med ! för mitt kommer ju ta slut :( jaja . !
tur att man tycker om de man håller på med iallafall !

ni får ha en underbar avslutning på dagen !

och jag måste bara berätta , två sjuka tjejer i laget , haha . hade tävling om munkar , och de va inte vilka munkar som helst !
snabbast uppäten vinner . ! båda förlora för båda hostade typ ut dom ! haha


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0