My day

Började med att jag vaknade halv 10 , gjorde mig iordning , hängde lite tvätt , drog mig mot tåget , mötte upp Sofia och Hanna , åkte in och käkade lunch på köttbullekällaren ! sen började sökandet i affärer efter allt möjligt ! kom hem med hår accesoarer endast ! haha !
men men , så kan de vara !

tog tåget hem halv 5 .. så de blev en lång dag ! När jag kom till kba åkte jag hem och hämtade mina glas och sånt som jag skulle byta färger på =) och åkte ner till freeport , bytte allt och fick ett mousse av min favorit sort ;) öfr min gamla va pajj preics när den va slut typ . AS BRA :D haha, sen köpte jag en orange inpackning  så jag ska in i duschen och bli orange head nu =) kommer nog bli bra ;) höhö !

efter freeport åkte jag till kungsmässan, köpte lite underkläder , och en bikini och en tunika typ ! åh sen var klockan 7 och alla affärer stängde och jag åkte mot hemmet , hämtade upp frida och vi åkte mot statoil , tvättade min bil och åkte sen och solade , åkte hem , började noppra fridas ögonbryn , som va en skog ,men nu är dom riktigt fina ! och sedan så gjorde jag en provuppsättning på henne inför balen om två dagar =)! sedan så fikade vi med familjen och sedan är nu klockan halv 12 !!! herregud . jag har knappt hunnit andas ! fullspäckad dag !

nu ska jag faktiskt försöka komma i säng !
ska försöka göra en plats i sängen först , grejer överallt !

imorgon är det therese student ! =) vad ska man ha på sig tro ! !! !

godnatt !


gillar att man ser brun ut med min kamera ! eller ah , man ställer in den på mörkarehudton ! :P me like !
ligger med nallen runt halsen som jag fick från laget <3333333333



sofia och hanna <3

tack för en trevlig dag !

Kommentarer
Postat av: Anonym

får man fråga vilken kamera du har?

2009-06-03 @ 20:05:43

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0