jag älskar lina !

herregud ,detta gjorde min dag fialia !
gå bara in å läs hennes sista inlägg . energetic.blogg.se !

jag va ju som sagt med lina och mikael på tjörn i mjörn . haha :D
Aaaaaas mysig och trevlig och rolig kväll !!
trivs verkligen med er !
vi började med att åka från Torslanda till mikaels föräldrar på tjörn och där väntade vi på att alla skulle komma .. öppnade varsin cider och bara softade , herreguuuud så fint dom hade det ! va världens finaste utsikt och aaah jag vill bo där . helt galet fint ! bara en liten väg ner till vattnet med ! inte dåligt ! tråkigt nog klarade vi oss inte från regnet , men vi satt faktiskt ute hela tiden för dom hade markiser som vi satt under , Jätte mysigt !
ingen blev jobbigt full eller ballade ur , den som ballade ur mest var mikael , men han va bara sjukt rolig ! haha !

efter all mat som var hamburgare och jordgubbar och chamellows (marchmellows) så snackade vi massor och lekte med grädden gjorde vissa (?) haha sen gick vi in och dansade med mikaels coola (?) belysning . hahaha . han tyckte de va fett kul iallafall ! insåg inte att man kunde bli blind av sån där blink ljus så vi hade det i typ två timmar på . ! hahaha konstigt att du hade ont i huvudet idag fina lina ! !

ah jag vill verkligen tackar er igen för en bra helg ! har vart jätte mysigt :)
såå goa .
och jag håller med lina , det har blivit sååå bra mellan oss och det kommer bli bättre tror jag =) nu när inte skolan är heller ,. det segade ju ner allt ! =) haha
vi ska hitta på mkt roliga saker , och vi har redan framtidsplaner ;) hihi .. TACK lina för att du gjorde min kväll ! och hela min helg ! behövde detta ! =)

nu ska jag lägga in lite bilder från gårdagen på tjörn , och sen ska jag ta och hoppa in i duschen .
imorgon är det jobb , öppnar ingvars och på kvällen är det 13 års kalas kanske , annars ska jag träna bara !
lyssnade på alla som sa till mig idag att de inte är bra att träna dagen efter . så nu sitter jag bara här å slappar . inte okej ;)

min vecka ser ut såhär .
söndag jobb ingvars
måndag jobb salong
tisdag jobb ingvars
onsdag jobb salong
torsdag jobb salong
fredag LEDIG
lördag jobb salong
SÖNDAG KROATIEN !! =)

ha en trevlig vecka ! :)












myspys <3

Kommentarer
Postat av: Lina

jag läste inlägget högt för mikael nyss! :D

du är ju goast babe. Jag blev så glad av att läsa detta nu och ditt sms igår. my god :)

jag behöver det här SÅ mycket, du anar inte. bäst är detta! :)

fina bilder med :D du får skicka dom på msn nån dag

2009-06-21 @ 11:47:02
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0