DÅLIG !

gud vad dålig jag är ! har inte uppdaterat på tre dagar ! AJaj aj . !

ja nu skrivr jag iallafall och kan berätta att det varit helg . efter studenterna i fredags blev de ju en lugn och seg lördag , men redan klockan tre var vi hemma hos Andreas för att fira Matte !!!! =) han fyllde 25 och det blev ett hejdundrade kalas ! ;)

riktigt trevligt hade vi och jag och annika hade galet kul som vanligt !! =) klockan tre va de bara släktingar och runt 7 kom alla vänner och de blev fullt hus och jätte trevligt !!! :D
vi lämnade huset runt två tror jag ! efter några komplikationer som vi ej tar upp här annika !;)

jaja så kan det gå !

idag var jag på salongen och jobbade , tog hål i öronen på världens sötaste tjej ! :D så gullig !
sen gjorde jag lite extensions på en tjej , som jg har haft ett antal gånger ! hon har haft sina i typ ett år nu . haha ! :P sätter i om och om igen , klarar sig inte utan . de gillar jag ! ;) sen så hade jag massa klippningar och slängde i en färg på ingegerd !

på onsdag så är de massa baluppsättningar !!!!!! :D
ioförsig bara till 9an , men de ska ändå bli kul för jag älskar det där med styling !! :)

jaja .

nu ska jag faktiskt sova , för jag ska på svenska spel kurs imorgon !! =)

ha en bra dag allihop !



Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0