- underbara vänner!

nu är jag på mkt bättre humör !! =)
har varit med hanna och vi har gjort snyggggga midsommar kransar =) otroligt snygga verkligen !! vi kommer vara så snygga i dom :D <3
hennes moster hjälpte oss och jag har nu sett världens sötaste hund ! blev helt kär ! kanske ska försöka få ngn bild av hanna ! jag DOG !!!



nu har det öst massa roliga saker över mig , och jag vet inte vad jag ska välja !!!! :O
jätte jobbigt !! :(
kommer inte kunna bestämma mig nu ! haha .

får se vad det blir !
nu är jag määtt . har ätit grillat . riktigt gott ! =)
blir en slapp kväll nu ! ska försöka dra in crosstrainern igen , om inte dom ska se på film , då blir det lite jobbigt =)
annars får de bli tidigt imorgon bitti ! =) för sen är det lång dag , och förhoppningsvis en lång kväll ! =)

nu ska jag fudnera vidare och försöka prata med lite olika folk som ska göra olika grejer :P

ha en trevlig kväll !

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0