- Therese Student 1!

Grym dag , fastän vi inte såg therese på skolan , vi var där hur länge som helst , letade som galningar men nej , det bar av till floda och där hitta vi henne iallfall . mys på det , dagen tog slut och det gick såå snabbt ! men kul var det , och hon var så glad och full ;) haha .. ! men de e så de ska vara ! !


Här är min grymt röda lugg ? Vad gick snett ? :O hahaha . den förblir inuti flätan numera !!!


David Hallenius ? är jag helt ute och snurrar . fredag hela veckan , idol. you name it . där är han 



Therese sprang ut först av alla !! det gillar jag ;) hon äger stället !





Fina therese med fina klänningen :)


TAGGAD FÖR FEST !


Mina nice armband som jag har gjort =) me like!!!

Kommentarer
Postat av: nina

visst e d david. haha bra smygbild du fick till, ja hade inte vågat. puss

2009-06-04 @ 10:30:58
Postat av: Lina

my god, översta bilden! :O skit snygg!

2009-06-05 @ 11:18:07
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0