- SVETTIGT !

herregud , det var inte de bästa jag har gjort att köra på crosstrainern I SOLEN! haha fan va svettigt de blev ! men de e gött !
nu har jag tränat idag med ! det var ju bra det , har gjort någr grejer på listan , men det återstår några fortfarande , men dagen har ju precis börjat så det är lugnt ;) haha
 
har fått många kommentarer om mobilen som jag tänkte köpa , och det har inte varit alls mkt negativ kritik så den är faktiskt beställd nu, så den kommer väl ngn dag nästa vecka skulle jag kunna tänka mig :D gött rä det ! =)

HAha jag måste berätta , när jag gick ut å tränade hade jag nerifrån , gympadojor och strumpor , bikini , lillamy tofs på huvudet och saras rosa svettband där de står SARA på =) saknar henne <3

vidare till matlagning !

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0