- Studenter !

Igår var det kungsbackas student , även falkkenberg ,men den har jag inte så stor koll på . får höra ,åh se på bilder i efterhand ! :)

kungsbackas utspring missade jag iallafall , för jag jobbade ! Men efter det åkte jag hem och först firade jag Emma Kjellén ! GO OCH GLAD !! :D och hade redan tappat rösten när hon kom . sånt gillar jag ;) haha
Träffade massa spirit vänner ! härligt härligt :)

efter det åkte jag hem till Cathrine ! där var jag först bland skridksotjejerna, för dom skulle itll en annan imellan ! :P
fast mina gamla tränare malin och lena var där så satt å pratade lite med dom och cathrine såklart , och lite annat folk :)
sen dundrade laget in och det va då alexandra "syster" breding flippade loss totalt . jag gillar den tjejen asså . helt min humor ! haha  sånt jag behöver i vardagen .. har inte skrattat sådär på länge !! :D

sen så var det dags för nästa stäle och till detta ställe skulle jag vara chaffis , till Natalie Hartman , och jag kan säga att jag blev chaffis mkt under kvällen , först till stället , sen körde jag nattis till hamnkrogen och sen så tillbaks till huset , och sen körde jag hem 3 pers innan vi fick åka hem till vårat kära hus i varla . men va gör man inte , joo ställer upp =)

så sen kom vi väl hem 1 - halv 2 och jag gick och la mig och vaknade av att jag skulle åka å hämta min bil , som jag nu har hämtat och ska börja duscha och göra iordning mig för partyyy ! :D för klockan 3 ska vi va hos familjen lindh , då ska vi först fira yvonne och andreas som tillsammans fyller 75 , alltså . 25 och 50 =) åh sen så ska alla vuxna dra , och då blir de fest för att fira matte =)  funfun !!! :) Annika ska med vara med och jag känner på mig att de blir en grym kväll :D

imorgon är det soft dag , ska fixa en grej till en kompis ,men vad kan jag inte säga , för de är en hemlis ! saknar dig <333

nu ska jag hoppa in i duschen , frågan är . VAD ska jag ha på mig ikväll , HUR ska jag ha håret, och ah ... help me !!!!!!

ha en underbar kväll för de ska vi ha ! =)






jag lovar er , hn är jätte snygg , i verkligheten !! <333333

haha .. ha det bra !! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna Månsson

Redken tävlingen är nu avslutad, se efter om just du vunnit!



Tack för att du tävlade!

2009-06-07 @ 15:35:49
URL: http://johannamansson.com

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0