- sol sol sol

gud vilket härligt väder det är ute !
har legat ute i en och en halv timme tills jag började prata med en kompis som har haft gesällprovet igår !
fan blev riktigt stressad inför mitt , och jag har jätte svårt med modellerna , jag vet inte va jag ska haaa!

kortfest har jag hittat , sara ska jag ha där ! hon har grymt hår för de är såå preparerat så de är lätt att toupera åså . så det blir kalas . frågan är om jag ska ha henne på volymfön med kanske och damklipp hoppas att de är på olika dagar för då hade jag kunnat ha henne !

Långhårsuppsättningen hoooooppas jag innerligt att jag kan få ha annika ! för då ska jag ha henne som brud också . och det har jag ju redan provat ! så de e perfekt !
men då ska jg hitta en krona också och en slöja som jag kan använda !!? vart får man tag i sånt ? hmmm . vill ju inte direkt köpa en bara för detta , så måste låna av ngn . och de är inte alla som vill låna ut det ! :O hmm . men de tillhör ju inte provet egentligen det är en extra grej som man kan välja till som jag gärna vill , men de kan man ju ta i sista hand !

sen har jag permanent tror jag , ska prova att permanenta min farmors hår , funkar inte det bra så måste jag hitta ngn ny och då blir det kaos ! haha .

sen har jag ingen mer ??? hmm , måste hitta ngn bra fri herr , fri dam ? färgningar ? VÅGOR?  herregud . jag är jätte stressad och nervös nu !!

måste sätta mig ner ngn dag å ringa runt och tänka och så ! har ju fan inga bra huuvud i släkten typ ! :P morfar kanske jag ska provsa som vågor ! han har vart innan vet jag , åh hon klarade det , så de e fan ett bra tecken , men han har ju blivit mer tunnhårig sen dess , så ah , jag får helt enkelt höra med honom om han har lust att komma hit ngn dag =)

nu ska jag dra mig och börja på den lång lång långa listan mamma har skrivit . segt segt !
ha en bra dag i solen !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sötaste fisen e d jag som e sara??? hoppas det!!!! jag stäler upp på vad d än är!!!! om d går o få in färgning hur som helst vad som helst så e ja lätt på d med!=)

SAKNAR DEJ!!!!!

ser att mitt rosa svettband kommer till användning sånt gillar vi=)

Älskar dej gumms om 3 veckor ses vi igen weeeee

2009-06-15 @ 16:25:37

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0