- SLAPP!

skön morgon . drömde att klockan va 2 så vaknade jag av att den va halv 10 . underbart . somnade om och sov till halv 12 typ ! sen så har jag ätit frukost och legat i sängen och slappat tills nu !!! lat man får vara ! men nu är det dags att träna . var väldigt sugen på att ta på mig ipoden å gå ut å springa ! men med tanke på mina knän så får det bli crosstrainern som vanligt ! :( trist ! men den e jävligt go ! frågan är vad man ska sätta på för film ! =)

nu ska jag faktiskt göra ngn nytta träna , sen ta en go dusch , med inpackning tll håret å så .. så jag får upp min fina färg igen för de räcker att jag duschar två gånger så är färgen kass .! haha . fan att de ska va så svårt att vara kopprig !!!!! !

Sofiaaaa


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0