- Skjut mig någon !

jag skakar sååååå jävla irriterad är jag !
detta har varit den värsta dagen jag varit med om på riktigt riktigt riktigt länge!

jag ska inte ta upp i detalj , säger bara att jag inte riktigt mår jätte bra av att gå tillbaks till jobbet på onsdag , torsdag och lördag , sen har jag semester från salongen i treveckor som ska bli såååååååååå skönt!

jag skakar , det är mest för att jag suttit och berättat allt för lina ! åh hon förstår så bra ,
hon vet hur de är på en salong och hur allt ska gå till .
asså jag är så upprörd ., vet inte va jag ska skriva .

åh usch .
imorgon ska jag upp tidigt .TRÄNA!!!!!!!!!!
och sen jobbar jag 16-24 på ingvars :)

ska försöka komma isäng i någorlunda tid iidag , när jag pratat klart med min lina . :(<3

godnatt .



Kommentarer
Postat av: Lina

åååååååh bästa bilden nånsin! klart jag förstår! <3

2009-06-24 @ 23:04:58
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0