- Seg !

otroligt seg är jag !
har vart med annika idag , vi åkte ner till Åsa för att sola , men vi vände lika snabbt för de va inte en människa där och de va riktigt kallt . Förlåt Hanna <3

vi åkte vidare till smarholmen och la oss vid hennes sommarstuga åh fick lite sallad osv av hennes faster och farmor och farfar som var där =) mys pys !

sen så åkte vi hem och jag började leka med min mobil , men la den på laddning och åkte å fira min mormor som fyller 70 idag =) Grattis mormor !
grymt go ceasar sallad blev det =)

åh nu sitter jag här , slappade lite efter resturangen och fixade massa i telefonboken på den nya mobilen ! den verkar helt grym ! Me like !

nu ska jag faktiskt duscha och sen sova , inte för sent hoppas jag !
för imorgon är det jobb som gäller och sen party party í stan ! :D

time to go ! ha en bra dag imorgon ! kommer inte hinna blogga då jag åker till Annika direkt efter jobbet åh sen jbbar jag till 6 på torsdag , så efter de kanske ni får höra ifrån mig , så ni inte tror jag dött eller ngt ;)

var jätte mysigt hos hanna igår . vi såg på film och låg å pratade , alldeles för länge om fel sak , döden ! usch !

lev din dag som om det vore din sista ! !
det är det enda jag har att säga !
godnatt på er !

Kommentarer
Postat av: Lina

vadå, har du ny mobil babe? :)

2009-06-17 @ 13:50:13
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0