- Sara Sandberg !

Tänkte att jag skulle hålla mig lite ,
från att skriva en liten text till dig , åtminstone till efter du har fått ditt paket !!
har nämligen skickat ner ett litet brev/paket men vad det är i tänker jag inte tala om , det får du se imorgon ! =)

jag vet att du kommer klara dina mål , med den viljan du har ,
jag vet att vi kommer tillbaks där vi varit ,
för jag vet att både du och jag vill det !

jag saknar att kunna prata med dig om allt ,
för det kunde jag verkligen ,
innan du åkte kände jag att allt vi hade var borta..
känndes inte som att jag kände dig längre .
vi hejade knappt när vi sågs och inget var som vanligt !

jag vet att du kommer fixa detta , du är bäst . !
saknar det ,
 saknar allt ,
saknar dig .

<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0