- Nervös!

varför kom denna våg över mig nu ? jag sitter å läser på alla sidor man kan på internet och tänker på alla kompisars hår , vem kan passa till det och det , hmm !
jätte jobbigt , nu kan jag inte släppa det ,
syster har kopierat massa papper till mig där jag ska måla upp allt innan och så ! och jag sitter med reglerna brevid mig ! ska väl läsa igenom ytterligare en gång !
det är långt kvar , men jag vet hur snabbt tiden går och de är ju NU man behöver börja klippa , för håret växer ju inte jätte snabbt och man ska ju helst klippa två tre gånger innan också ! så ah . help mee!!!!

skickade ett mail till en tjej som jag hade en lapp i plånboken , tror det var hon som var å berättade om gesällen i höstas !
hoppas hon svarar på mina frågor !! =)

jag kan bara säga er att ni är grymt duktiga på att läsa ! jag har 25 mer läsare idag än va jag normalt ligger på , åh då är klockan bara halv 7 . ! bra där ! sånt gillar jag ,
och har fått många fler kommentarer idag än va jag ngnsin fått ;) haha !
gillar det !

nu ska jag sätta mig ner och fortsätta tänka på mina vänner och deras hår !!

imorgon ska jag in till stan med Annika :)
hon ska väl shoppa , men jag har inga pengar :(
jobbajobbajobbaa !!
ha en trevlig kväll . !


Kommentarer
Postat av: Anonym

GE MIG NÅGRA LÄSARE DÅ! HAHA

jag har inte ens börjat planera gesällen :S :(

2009-06-15 @ 22:34:34
Postat av: nina

hej du :) ja kan ställa upp som modell på nåt om du skulle vilja ha mig. haha men ja e lite tetig på att klippa några extrema frisyrer dock ... :P men men, behöver du hjälp så ställer ja upp :)

d här fixar du sofiis :D

2009-06-16 @ 21:47:09

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0