- MYSKVÄLL!

gårdagen va grymt kul . fick många as garv och det verkligen behööövde jag !!
så det va as kul .träffade två nya killar , eller va säge rman , den ena hade jag träffat en gång innan men inte den andra , vi sjöng singstar , drack jätte goda (?) drinkar och såg på en grymt kul film och snackade , och sjöng till när den ena killen spelade gittarr , grymt mysig kväll !! =) sen blev vi skjutsade till tåget vid 1 åh jag tog taxi hem med tanke på drinkarna !! men de va sjukt trevligt iallafall ,

på dagen klippte jag fast mest gjorde jag extensions faktiskt ! i love it ,
världen är så liten , gjorde på en tjej idag som helt plötsligt frågade vadå åker du teamåkning ?
jag ba ah , med boomerang , hon ba jag känner diana och camilla , haha . kuuul ! så då hade vi ännu mer samtalsämnen att prata om ! kul kul !

sen blir alla så glada när jag lockar med våran ghd tång ! alla känner sig så fina och vill hitta på ngt speciellt efter dom vart hos oss ! haha . kul kul !

nu ska jag faktiskt tvätta och städa lite ! duktig sofia eller hur !!
;)

puss på er ...


Kommentarer
Postat av: Diana

Vad hette hon som du fixade håret på????

2009-06-13 @ 21:29:47

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0