- Midsommar !

Nu sitter jag på golvet i mitt rum och bloggar !
Min Lillasyster sitter bakom och lockar mitt hår ! =)
mycket krav från en frisör , men hon klarar det galant , tror jag ! ;)

efter detta , kommer mormor bertil farmor hit , åh vi ska äta lite midsommar mat , men jag gillar inte de så jag ska få en laxbit ! :) haha =)
tur är väl det att Lina och Mikael bestämde sig för att vi skulle äta grillat ikväll ist för mer midsommar mat !

Åh  jag sitter å lyssnar på spotify , har sååå himla bra låtar i min spellista nu :D grymt ! =)
inte bara två favoriter utan typ 15 favoriter;)

kan ge er lite tips !
molly sandén - skör som glas . (tro det eller ej , den e grym )
daughtry - no surprise
yohanna - is it true
miley cirus - the climb
green day - know your enemy
debelah morgan - i remember
stone sour - zzyzx Rd.

några iallafall. nu är det dags att platta luggen ! =)

ha de finfint . ! en underbar midsommar dag helt enkelt ! =)

Kramar från mig !=)




update: det gick åt helvete med håret så nu får jag blöta ner allt  (Y)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0