- Midsommar Med Lina !

japp ,bestämt , åker till tjörn ! bort bort bort från kba och alla här . allt nytt folk , nästan iallafall ! inte sånna jag har träffat mkt , ska bli jätte trevligt , som sagt , det blir vad man gör det till och det är sjukt överskattat med midsommar så ska bli jätte kul att bara grilla och mysa och dricka lite så =)

ska försöka träffa lite torslanda folks innan , får ringa när jag är påväg till stan så får jag se om ngn har tid !

nu ska jag faktiskt föröka sova, är as trött . ! tro det eller ej , klockan är kvart i elva och jag vill sova ? woho ., shit !

nää . godnatt !

lite bilder från i onsdags !! =)

annika denna är till dig ! haha





Kommentarer
Postat av: annika

hahahah !! sorry gumman för allt . hoppas du inte är allt för arg. du får vara besviken . bara du inte är det förlänge.. i need you ! :) <3



I LOOOVE THE BOOOBIES <3 :D:D HAHAHHA !

2009-06-19 @ 00:30:26

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0