- Mary Kay


idag var det söndag, har precis ätit en god frukost med familjen , eller frida va inte hemma , så de blev jag och mamma och pappa :)
frida stannade hos  Amanda igår , hon som ska me oss till kroatien , vi va ju hos dom och åt skaldjur och pratade . jätte mysig kväll faktiskt =)

åkte där ifrån runt två . så blev en sen natt idag igen , fast jag är ledig imorgon med så det ska bli jätte skönt !

ikväll blir det mys hemma hos mig med fyra as goa tjejer =)
Cattis, Hanna, Annika, Therese!
ska bli grymt mysigt ! vi ska ha Mary Kay kväll , för Cattis har gått sån utbildning så vi ska ha riktig tjejkväll och de ska bli jätte mysigt . ska baka nu eller köpa något jag vet inte ! hade ju vart kul att baka , men då hade jag velat ha hemma min lillasyster för hjälp , men ah . jag vet inte ! e ju lite proffsigare om man bakar ngt nice . fan va sugen jag blev på det nu :O

JAG SKA BAKA !

goa muffins eller ngt sånt !! =)

nu måste jag dra mig , Cattis kommer till mig runt fem ., och resten kommer runt 6 , så jag börjar faktiskt fixa iordning huset lite , så jag kan slappa lite mer sen ;)

längtar efter köpenhamn nu , igår va de en månad kvar , fast nu är de ju exakt två veckor kvar tills jag åker till kroatien , ska bli sååå skönt !!
nä nu ska jag sluta tjata om ointressanta saker ,
ha en härlig dag =)




Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0