- Liseberg !

jobbdagen rullade på bra , och jag tycker de va grymt kul att vi gjorde massa baluppsättningar och jag var ÖVERALLT Och ingenstans känndes de som . dom fick tvätta mina kunder ! för jag fick hjälpa till med alla tre baluppsättningarna typ ! avslutade lisas som var inte så jätte fin innan ! haha , men om man får skryta lite så sa dom att jag va såå duktig och att jag räddat deras dag  ! kändes ju inte helt felt att höra det !! 

 var på liseberg idag efter jobbet , tog tåget in och mötte upp la familia som hade suttit och tagit ett glas innan !
började med femkampen och jag vanni nte en enda gren , men vårat lag vann iallafall , bestäende på mig mamma och matte ! =)

sen vann jag en alladin hjärtan och två chocklad kakor från marabou ! ingen annan vann ngt ! haha . förutom fridas små gosedjur ! men dom räknas inte :P

nu ska jag försöka sova ! imorgon är en ny dag och ajg är fakitkst ledig =) ska bli skönt ! vet inte vad jag ska hitta på bara , träna , och softa , städa lite kanske . min dagliga uppgift .. suck .

har faktiskt fått reda på en lägenhet som ska hyras ut i andra hand !
3500 kr för en etta !! hmmm ! hade vart spännande , men ska man flytta hem sen när hon kommer tillbaks efter ett halvår då ? !?! hmm ... hade ändå vart lite kul ! =)

godnatt !


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0