- Lägenhet och Jobb!

Tänkte bara informera er om att jag och Therese är i sökande av en lägenhet ungefär i Mölndal eller ngt liknande !!
och therese behöver ett jobb för att vi ska kunna flytta in !
hahaha , de är kriiis så hjälp oss (A)

japp , nu var det måndag igen och jag är faktiskt ledig !
och vill ni veta en rolig grej , jag väcktes av ett samtal på mobilen !
doltnummer , tänkte nu ringer mamma och väcker mig , men nej , Hej mitt namn är Marita , du är frisör va ?
jag ba ja :O hon ba: ah jag har nämligen fått ditt visitkort här och skulle vilja beställa tid, WOHOOO LIVING THE DREEEEEEAAAAM!!!! så jag skickade vidare henne till salongen så nu ringde hon dit och beställde !! haha :D  me like !

jag måste bara berätta för er att idag , nu när klockan är halv 12 så har jag haft lika mkt besökare som jag har vissa dagar när dagen är slut ?? :O haha . galet , så de blir nog besökar rekord idag kan jag tänka mig !!! =)

Niklas lekte lite med min bild , jag blir såå sugen på jordgubbar när jag ser den !!






JAG LÄNGTAR EFTER KONSTÅKNINGEN :(

nu ska jag ut å se om det går att sola lite , annars ska jag dra fram crosstrainern ! VÄNTA ?man kan ju crosstraina i solen ? :O återstår att se !! ha de gött !!!

Kommentarer
Postat av: Mikael

cool bild :)

2009-06-15 @ 12:55:15

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0