- jobb jobb jobb .

har precis kommit hem från stängning på ingvars =)
gick ganska fort idag med , fast tyckte så synd om annika som inte kunde göra ngt för sin stackars onda rygg .
 mamma fick komma kvart i 6 åh lösa av henne så hon kunde åka på massagen , efter 45 min va hon tillbaks utan ryggont !!! men en ½ timma senare kom all ryggverk tillbaks... stackarn !

imorgon ska jag vara på salongen kl halv 9 ungefär . för kl 9 kommer en kund som har page , som vill förlänga håret , ska klippa hennes , tunna ur massa och skapa en helt ny look , ska bli riktigt kul , ska bli axellångt hår =)
hon va helt knäckt stackarn :) men imorgon ska jag göra henne lycklig ;)
 sen är dagen fullproppad ! som det ska vara då alltså =)
nu ska jag faktiskt sova så jag orkar upp imorgon :)

godnatt på er
.

lycka är att ha en vän som du .inget utan dig annika

Kommentarer
Postat av: anki

<3<3

2009-06-25 @ 23:04:19

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0