- Jobb dag 1

jobb dag 1 på denna intensiva vecka är avklarad , och det gick snabbare än jag trodde , den bara va förbi innan jag hann blinka , (nästan iallafall );)

nu har jag precis kommit hem från släktkalas och tänkte sova snart !
för imorgon är det en ny dag , och då är det salongen ! wihoo !! =)
åh jag längtar till på onsdag , ska göra extensions på en tjej som va jätte ledsen och hade page ! hon ville få längre hår och jag hoppas verkligen att det ska gå så bra som jag tänkt , hon hade ganska tjockt , så jag ska börja med att tunna ut de å så ! KUL :D men imorgon vet jag inte vad jag har för kunder , vet bar att de va fullt , från 9 - 18 :)

efter jobbet ska jag träna ! skulle ju gjort det idag, men blev för sent !! åh man e ju inte piggast såhär på kvällen ! ska träna på tisdag också . för då jobbar jag inte förän 16 :)

nu ska jag gå till sängs !! =)
kan inte säga det en gång för mkt . jag tycker om lina såå mkt !

även vi har kommit fram till en sak !
ta vaaara på varann ! man kan inte berätta en gång för mkt hur mkt en kompis betyder , att man verkligen är glad att den finns ! för vem vet när det är försent ?

katia , jag tänker på dig . <333333333333


Kommentarer
Postat av: katia

tack so jättemycket gurrrka!!

saknar dej <3

2009-06-22 @ 00:22:26
Postat av: Lina

naaw tack gumman :)

jag tycker vi ska hålla på det där vi kom fram till, för det är så sant! jag hade tyckt det vore kul att jobba på med dig på macken haha :D

jag vill verkligen gå en extensionskurs nu! men jag kan inte komma på någon som skulle vilja göra löshår .. äsch det löser sig väl <3

2009-06-22 @ 10:59:28
URL: http://energetic.blogg.se/
Postat av: Lina

Alltså jag menar att om jag går en kurs, vem skulle vilja göra det hos mig då? så tänkte jag hihi.

Jag har en överraskning till dig! ja massa smink :D

men jag har inga pengar just exakt precis nu .. för att köpa smink för alltså. men snart :D

ååh, tell me babe! äntligen svarade du på msn. bajs med skitsnack! <3

2009-06-22 @ 22:27:51
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0