- GÖTT !

Den OSMINKADE sanningen


okej ,min kamera ljuger fortfarande liiiite , men nog har jag blivit brun idag !!!!! iallafall lite brunare ,
eller iallafall lite rödare (A) !!
Tog tjugo över 10 tåget imorse , innan det klippte jag frida , gjorde ju blonda slingor på henne igår så nu är hon riktigt ljus =) passar henne jätte bra =)
så efter det åkte jag till stationen och tog tåget till stan , därifrån åkte vi till torslanda , efter 1½ timma låg vi på på stranden ;) i hjuvik ... låg där en stund , sen kom kigge och norre , och senare robin !
låg där till 3 , sen gick vi å köpte glass i väntan på bussen , när vi går ut säger norre , där gick eran buss ! AH MEN KUL!  så vi sprang ut till vägen å vinka , glatt säger busschaufören , busshållplatsen är där bak . vi sa förlåt och tack å hoppade på .. tur , annars hade vi missat den och jag hade kommmit en halvtimma sent till min gesäll kund !!
det gick faktiskt jätte bra tror jag , förutom att jag måste jobba på tiden , men de löser sig =)

nu ska jag gå en promenad hade jag tänkt . de e ju så fint väder . fast först måste jag plocka iordning lite innan mamma å dom kommer ,. annars flippar dom nog ;)
blev ingen lina idag =( så nu ses vi inte på tre veckor - en månad :( BAJS !!


imorgon blir det playan igen , fast då endast med favoriten ! =)

ha en fin kväll =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumman :) svarar på ditt sms här. Ja, idag skall det bli kulkul. skall börja tagga lite nu :D

haha söt du är när du är röd. Men fan jag är lite besviken på att det blev som det blev igår .. Hade så gärna velat träffa er! jag var aldrig på stranden .. sandra fick jobba med .. men men :)

varför en månad? hur länge äru i kroatien? sen äre danmark va? :O pussss babe

2009-06-26 @ 10:20:39
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0