- DÅLIGT !

ååh igår packade jag upp alla skolgrejer , kändes tungt ,
vet innerst inne att jag aldrig mer kommer sitta i samma sal som dom !
Men , ändå känns det som vanligt , ändå känns det som lov , kommer ju tillbaks till hösten ! men nej , det e ju inte så ! alltid längtar man efter sommar lov , men nu känns de inte ens bra , och de e ju inget lov . jag bara sliter och jobbar !! längtar tills semestern om tre veckor ! inte ens det ! 19 dagar =)

Herregud vad dåligt , idag fick jag skolkorten från studenten !
och mina betyg har inte ens kommit ännu ? ÅÅH
jag blir så jävla trött !
har ingen aning om vad kjag fick i frisör eller i småföretagande , men fick jag inte mvg i småföretagande blir jag sur , för fan va jag har fått bra på alla prov och vart duktig ! ^^ frisör vettefan . hade ju hoppats på mvg , men min frånvaro med tanke på konståkningen , och när jag fick en ig varning för att jag missat så mkt , så kan man väl inte hoppas på mer än ett G !!


nöjd med bilden förutom att jag ser ut som ett större hus än ja är !!!!


min redan sååå saknade klass !!! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

ne har inte ens hört ifrån henne :S Sandra alltså!

ååh jag fick med mina kort, SÅ BÄST!

fan vad fin du blev <3 jagser med stor ut, det var det enda ja påpekade annars blev jag as nöjd :D

2009-06-09 @ 22:10:10
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0