- chillkrök med spank!

vilken dag det varit ! började med att jag åkte till stan med annika . ! vi kollade runt lite , bytte lite stuffs , och ah , gjorde det vi behövde , sen åkte vi till systemet , sen fixade present till 25årsfesten vi ska på på lördag ;) grymt ska de bli !
sen så åkte vi hem till mig och jag började fixa frida inför hennes bal ! hon blev så fin så ! :)

kanske kommer bilder senare =)

sen efter det så kom annika till mig och vi grillade och fixade go mat och snacka och gjorde goa drinkar ! me like it !

sen blev vi körda ner till Prinsen men lika snabbt vände vi ! det var inte riktigt våran grej , va tråkiga folk och såå litet och nej , vi hämtade syrran på balen och nu är vi hemma hos mig och ska snart sova !!!

imorgon blir det gym på morgonen och sen jobbar jag kväll och stänger ! sen jobbar jag även på fredag fast då på salongen .. underbart !!! sen är de studenter ! =) och på kvällen blir de nog bara soft !!! :) för på lördag är det ju som sagt 25 års fest =) 


bilder säger mer än tusen ord !






tack för en cp tråkig kväll äckliga människa!
haha nää men annika tjatar på mig nu så nu blir jag stressad och måste dra ;) hon slår mig ;)AAAAAAJ !!! HIHHIHI
godnatt !!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Babes! :D

jag diggar helt klart eran grillkväll på två pers

bjuder ni mig nästa gång? haha <3

2009-06-04 @ 21:17:16
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0