- bruten tå ?

ja , nu ligger jag i min säng och tycker synd om mig själv med en uppsvullen tå .
har ju brutit tån innan men de e inte riktigt lika hemskt nu , kan nästan gå på den iallafall . men så jävla klantig man är !

jaja så är det . nu har alla tjejor åkt hem , och de va riktigt trevligt och mina fin fina muffin(g)sar gick hem hos alla . ! bra där sofia . jag va grymmare än jag trodde . hihi
gjorde även lite ost och kex som var mkt poppulärt . allt gick i princip åt och det blev en riktigt mysig kväll och cattis va riktigt duktig på det där med att va konsulent !! =)
och ja fick ett läppglans som gåva eftersom jag var värd :D hur bra va inte de då =)







Kommentarer
Postat av: Lina

hahaahhaah du bröt du tån? :D

sötaste muffinsen ju!

2009-06-14 @ 23:02:04
URL: http://energetic.blogg.se/
Postat av: Didem

oj, känner du cattis och säljer hon mary kay.. haha det visste jag inte :)

2009-06-16 @ 00:25:42
URL: http://diidem.blogspot.com

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0