- Betyg

ääääntligen !
klagade ju på att jag inte fick mina betyg !! men nu kom dom ! :D
jag är INTE nöjd !!!!!!!
hatar ingela . förlåt . så får man inte skriva , men hon har varit riktigt orättvis !
fick bara G i frisör . okej att jag fick ig varning för att jag va utomlands och tävlade och missade mkit , men jag har fan tagit igen allt , och fått mvg på iprincip ALLTING !??? varför får man inte ens vg då undrar jag ?
usch hon är elak !
fick iallafall MVG i smink , småföretagande och även i mitt projektarbete =)

slutade med 6 mvg 13 vg å 9 g :)

nu ska jag åka ner å hämta min syster =) schools out i stan , skumdisco å grejer . woho . ! måste ha med handduk , för hon ska in i bilen å blöta ner ;)

godnatt på er !

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0