- Baktime !

jag och syster min står nu å kollar in i ugnen på våra fina muffins !! hoppas på att dom ska smaka gott !!
vi har änna slängt ihop något som vi hoppas blir bra ! hahaha ! :D

jag är riktigt stolt över mig själv som gör detta !!  :D haha
dom blir nog goda får vi hoppas !! =)

sen kommer annika hem och vi ska äta thaimat !! inte fel det heller !! ska träna imorgon jag lovar !! haha
ska nog gå ut å cykla ? för springa kan jag inte göra med mina onda knän =(
eller helt enkelt ta in crosstrainern !! kan ju ta in den på mitt rum ! haha , för jag ska träna mkt på den har jag bestämt ! för det gäller att ha bra kondis när kontsåkningen börjar i augusti =) jag och mamma ska vara med på vattengympan i kroatien har jag bestämt ., ska försöka få med frida och amanda också , så vi får lite träning under all lyx:;)

nu blir frida sur för hon behöver hjälp med glassyren ;)

ha de bäst !

update . frida förstörde glassyren !!
hur gör jag nu , hmm !

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0