- 3 days left !

Värre dag var det idag , fick gå undan för att jag började gråta ! ehm . sikken arbetsplats ! haha .
den där kunden som jag längtat efter i 1½ vecka sen hon bokade tiden va inte så rolig som jag hoppats på ! shit , hon hade FÖÖÖÖR tjockt hår , så allt gick åt helvete,  men tillslut fick hon sitt axellånga hår och va supernöjd , men jag va inte lika nöjd ! det tog 3½ timmar och jag mådde psykiskt dåligt heeeeela tiden ! usch , de va jobbigt !
IBLAND ÄLSKAR JAG MINA JOBBKAMRATER ! yttest sällan ! ,men malin är go , tackar dig för att du räddar mina dagar ! =)

nu är de tre dagar kvar tills jag åker till kroatien :)
TRE DAGAR TILLS SOOL VARJE DAG =)
har ioförsig det här nu med men man hinner ju knappt ta vara på solen , det kan man säga att annika gjort denna veckan , jävla fusk unge !

veckan som återstår ser ut såhär !
imorgon torsdag skulle jag jobbat, men hade bara en kund ,som ska ta ut extensions , och ah , det är en kompis , så hon kommer hem till mig imorgon eller fredag istället :)

så imorgon ser det ut som att vi ska till torslanda och bada , förhoppningsvis jag annika och Lina ?? hade vart väldigt kul iallafall . då ska vi möta upp norre och några tror jag .  har inte så stor koll ! =P annika sköter planeringen ! =)
väntar på att hon ska ringa , men de dröjer två½ timmar till ! :P för hon jobbar till 12 =)

på fredag ska jag nog träffa annika på dagen och sen ska jag packa på kvällen !
sen lördag ska jag jobba mellan 8 och ah , jag vet inte när vi blir klara !! :O men på kvällen ska jag på bio iallafall , så de gäller att jag packat klart allt på fredag !! för de blir ingen tid till det på lördag !!

på söndag avgår husbilen från våran gata , har börjat packa in lite nu ! DEN E SÅ MYSIG !!! =)
jag frida och amanda kommer sitta i typ två soffor med ett bord framför ! as mysigt verkligen ! :D trodde man satt som vanlig bil , men naj naj . as gött =)
plattv åh sånt i . så vi kommer kunna roa oss ;)
frida har gitarren så vi kommer sjunga massa och sånt ! LÄNGTAR !! Att bara ta de lugnt och vara med famlijen ska bli så skönt ! inga måsten eller krav ! mer än att ha ordning i husbilen , lär la få städa några gånger ;D
haha ,
nää nu ska jag inte tjata mer , ska plocka iordning lite i näccesär väg osv . så jag har lite koll ,
packa ner mitt schampoo och balsam som är solskyddsfaktor i mot håret ;) As bra , till hela family ! här ska vi skydda håren serni !!
sen hudlotion åh allt man behöver !
har även köpt in tape så jag kan tejpa över mitt ärr . så de inte får sol ! ;) haha kommer nog hålla i badet , palla !
ska även köpa en salva för 400(!!!!!!!) kr som jag ska ha för att ärret ska bli mindre synligt , de e fan förjävligt . att man tar bort en leverfläck och ärret är värre än va leverfläcken var , ångrar att jag tog bort det , och så ska de ju inte vara ? :(

nä fan va jag tjötar , annika , vi trodde inte att vi skulle hinna ses innan jag åker , men nu hinner vi ses 3 dagar :D alla tre dagar jag har kvar ! GOOD GOOD ! me like it , och förhoppningsvis hinner jag träffa Lina imorgon med ???? och förhoppningsvis vill hon följa med mig hem till kära kba , hon har inte vart hos mig ännu :)

ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0