- :)

gillar när jag har läsar rekord , iallafall den senaste månaden ! =)
nu har jag gjort iordning litepå mitt rum och ska sova om en stund , efter duschen !

imorgon blir det jobbet 9 - 18 igen ! och de ska bli jätte kul ... eftersom dom behöver hjälp av mig hela tiden så är det mig dom kommer ropa på mkt imorgon , mina kunder kommer få vänta lite imorgon , för jag kommer ha att göra ! :D
ska bli riktigt kul . en baluppsättning ska göras =) hoppas att hon blir fin !
önska mig lycka till ;)

efter jobet ska jag direkt in till liseberg , skulle egentligen till cattis student , men hinner inte det , :( tråkigt . ! för jag slutar inte tidigare än 6 , snarare senare , för de e så mkt att göra ! så de får bli att säga GRATTIS här !

sen så ska vi som sagt till liseberg , med familjen , rebbe bjuder på femkamp !;) sen ska vi äta middag där å så =) min familj är bäst <33

dags att duscha !
ha en bra dag imorgon för det ska jag ha !


Kommentarer
Postat av: Lina

åh gud vad roligt med femkamp, har aldrig gjort det faktiskt. Kan inte du berätta lite om det sen, för lilla lina!

Kul med salongen ju! jag är nervös inför imorgon på salongen .. kalla mig töntig, men jag skall jobba 10-18 imorgon och har inte mina egna kunder, utan jag skall dit för att min handledare är själv och det är så många som ringer. så ja skall klippa vem som helst typ :O jag är nervös fia :$

2009-06-10 @ 12:56:43
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0