VA FAN

nu har jag skrivit detta två gånger och blir väldigt irriterad !!!!!!!!!!!!!

hemma .. skönt , sitter i min säng nu ,ska slå mig ner och kolla på ngt roligt på tv innan jag somnar ,
är kär i min nya tv , och de är baara att höra av er och bjuda in er själv aom ni vill göra mig sällskap;)
trodde aldrig att jag skulle bli en tvtönt , men wooops . 

blev som sagt var ingen träning för mig idag ....
så för att dämpa mina sorger åkte jag ner och kollade på mitt gamla duktiga lag =)
min lillasyster åker där av ngn anledning ;)

tävlingsnart ju :O
spännanade......................

nu ska jag gå å lägga mig ,
en tuff dag imorgon . som vanligt skulle jag säga .............
men imon är de 9 klp . och 2 kl och färg !!!
sjukt mkt !!! but ... i fix !
sen är de raka puckar mot isen som börjar när jag slutar jobbet . int ebra .
men thats life . kan tyvärr inte göra ngt åt de .
=(

ha en bra dag imorgon !!

puss och godnatt

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0