usch usch usch

jag ÄLSKAR mitt jobb ,
jag ÄLSKAR min sport ,
men , ibland hatar jag mitt liv , som består av just detta , jobb och träning !
för att jag är så stressad hela tiden ,
väntar bara på dagen man kör av vägen typ för att man stressar mellan jobb och träning osv .!
som idag , jag är ledig ......
kan jag slappna av och ta de lugnt , nej jag stressar för jag har inte köpt en enda julklapp , fast nu har jag det ,
vart på kmässan och köpt några stycken ,.
mamma är klar , lillasyster är klar , storasyster snart klar , annika klar , mina chefer och hudterapeuten kvar , och även pappa !
har även fixat present till lina på lördag ! kommer bli fräääsigt !
mer kan jag inte säga , för hon smygläser här ibland =)
hon fyller 19 på lördag och vi ska fira henne med middag and so on =)

nu ska jag försöka koppla av ,sen ska jag till åsa och kolla på hannas möbler i det gamla huset , ska kanske få något av dom , till min framtida lägenhet ! så ska se om de finns ngt intressant :)
sen åka å köpa mat , sen hem och äta, sen till SKANSKA och kolla på tävlingen i helgen , åh få lite kommentarer ,sen träning hela kvällen! =)

stress stress stress stress stress !
längtar tills julafton , då ska jag koppla av !

puss på er


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0