triangel ?

det blev som planerat ändå .
vi gick ut i kba ,
jag och hanna , kolla runt lite bara , var en del folk man kände , och även massa gamla kompisar . kul .
de tråkiga med kvällen är att MITT KÖRKORT ÄR BORTA :( INTE okej !
fan fan fan ...... förstår inte hur de kan ha försvunnit , men men , de är iallafall helt gone ! :(

ni två gör mig förvirrad ,
men va ni än gör , bli inte ovänner pga mig !!

nu ska jag sova , snart jobb ju ,
 sen ska jag fira lina hela kvällen ! :)
vi ska äta på restaurang och sen spela bowling och kanske ut i stan !

btw. eftersom jag inte uppdaterar så mkt längre så kan jag bara meddela att jobbet flyter på och snart får jag min första RIKTIGA maffiga lön ;) haha . gött ska de bli !! eller ah , nästen första riktiga nästa månad , ioch med att jag inte tog gesällen förän i slutet av månaden , men ah , mer än vanligt iallafall ! !   :)

gött gött .
sov gott söta ni . !

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0