sovdags

stressig dag .
första kunden var en kund som inte vart hos oss innan , vilket tar lite extra tid . blev 25(!!!!) min sen till kunden efter för att hon stog å snacka om sitt och sin sons hår . MEN fick sålt lite . detta gjorde att jag blev 25 till kunden efter som tur nog var min kusin .... så hon stog ut och vänta ... sen rullade dagen på .. hade rekord på försäljningen idag ... sålde för 3700 kr och tog in typ 3800 med alla klippningar . göttt äre . ! :)

jag är uppe i 65 streck nu på min ghd samling . till ochmed 74 ............. hur grym är jag inte ;)
lisa och ingegerd som har stammisar och har jobbat på salongen i 6 år . och tillsammans i 15 eller något har inte ens 40 ännu .:P snacka om grym säljare man är ;) bra extra julklapp :D

imorgon är det TÄVLING ! :O
det känns . de kicklas lite i magen .
ska bli jätte kul att se alla och visa upp sig lite :) imorgon blir allt officielt och man slipper alla hemlisar ! gött !

btw idolerik . I LOVE HIM !
han e bara bäst helt enkelt !
och vinanr låten va grym .

nu måste jag sova . kommer hem på söndag kväll :)
tjörn hela helgen

puss på er allihopa!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0