Sofia Gustafsson !

inne i en dålig period känner jag .
för mkt depp här igen . när vänder det helt undrar jag ,
vänder det ens helt ?!
försöker dölja allt men ibland går de inte och ibland går det .

jag är en människa som framför ALLT annat tänker på mina vänner .
mina vänner ska må bra , så är de bara ! gör dom inte de så har mitt inre som krav på mig att fixa det ..
när jag inte fixar det klankar jag ner på mig själv och hatar mig själv ! jag är såååå dålig om jag inte får en människa att må bättre ..
detta har gjort vissa stunder riktigt jobbiga och vissa stunder riktigt bra .
med tanke på att det oftast leder till att det blir åt de bättre hållet , men det senaste har det dykt upp större problem , sånna jag inte kan lösa själv , det blir ju mer och mer allvarliga grejer när man blir lite äldre, problemen är sånna som man måste blanda in psykologer osv till.. jag är ju fan inte utbildad ? ändå sätter jag sån stor press på mig själv och blir sur på mig själv om jag inte löser det ..

just nu känns bara allt hooopplöst ...
har jag ens valt rätt sport , jo d e klart att jag har gjort det , har fan åkt i 16 år .
men vissa träningar känns det som att man inte är tillräcklig.... de e bara negativt allting , och de är då det posetiva ska dyka upp i huvudet , jag kan jag kan jag kan ! det funkar ibland , men inte alltid ! då blir man trött på sig själv . på allt !

i denna period känner man bara att inget e bra ..
jag kan stå å sminka mig i två timmar , som idag . blev de bättre av de . neeeeeh . man kollar sig i spegeln och kunde likaväl struntat i sminket ..

sånna här perioder borde inte komma , jag hatar dom !!
men dom kommer , och det ska bli skönt att komma till spegelsalen imorgon igen .. nooot ! :)

nu ska jag sluta ... egentligen borde detta skrivas i en dagbok , för jag borde inte deppa ner er med mina deppiga ord ,
men de går snabbare att skriva här och jag skriver ju faktiskt min blogg för att få ut allt från mig....
så ni får helt enkelt bara glömma detta .
 perioder kommer och går .

nu ska jag sova och strax upp och jobba ,
ännu en stressig dag väntar ......
åker till jobbe halv 9 , sen jobbar jag till 18 , träningen börjar 18 - 22.50 .. wonderful life . ja jag älskar det .
men jag lovar er . "Hon" får mig snart att gå in i väggen !!!!!!!!!


HAJ HAJ
passande bild haj haj


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0