PARTY !

wooow , känner att jag blivit bättre igen på uppdaterings fronten ;)
nu sitter jag här med skorna på .
är kär i dom !!!!

nu ska jag åka till syrran och sminka henne och sen blir det thaimat och sen till förfesten ! :)

frisyren imorse fick mig att besätmma en sak .
jag tror att jag inte ska utbilda mig å fortsätta med bruduppsättningar !! 
folk som ska på bröllop är på ett sätt , ett steg innan brudarna , man är inte en vanlig människa när kman ska gifta sig , och jag tyckte imorse va jobbigt !!!!!
ngn utbildning till kasnke ,, sen står jag där med brudar .!! 

nu ska jag åka . :)



pusspuss <33 

Kommentarer
Postat av: Didem

Hahah ibland blir det knas! ;D Hoppas att du inte blev allt för uppstressad.

puss på dig snygging

2009-12-26 @ 12:56:48
URL: http://diidem.blogspot.com

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0